Wednesday 22 May 2013

Star Trek Into Darkness

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia

How do you do, my lovely readers?? Hope everyone in a good condition. Yelah kan, sekarang ni musim hujan panas, so agak merbahaya la to those who concerns. Huhu. Better jaga kesihatan anda semua. ;) As for me, i am doing fine. Eventhough i started to have some sore throat lately. Huhu. 


Pejam celik pejam celik, its almost reached the end of May. Wow!! How times flew fast. Rasenye macam baru je presentation monthly bulan lepas. And improvement yang di war-war kan untuk dibuat this month pon rasenye still in discussion mode, but then, its really the end of May already. Huhu. Hampeh je. Baru dapat fulfilled 2projek je. Hihi


Okay, lupakan kerja. Now back to my happy and happening life. Hehehe. Well, semenjak dah jadi kaki wayang ni, aku pon x lepaskan peluang untuk tonton cerita terbaru yg ditayangkan, which was, Star Trek Into The Darkness. Hehehe.


Mula-mula, aku mati-mati berkeras nak tengok Iron Man 3 untuk kedua kalinya. Huhu. But since masa tu, Star Trek je yang padan dengan masa yang diperuntukan, aku turuti jugak la kehendak Si Buah Hati Kesayangan tu. And, thank God! The movie was so good sampai aku over excited banyak tanya and banyak menganga while watching. Well, i started to ternganga when Si BF marah sebab banyak tanya and suara aku kuat katanya. Huhu. Sades tol. Tapi yang penting, its worth it. 4/5 stars la aku bagi. Hehehe.


So, to those yang belum tengok lagi Star Trek, sila la pergi ok. Rating dia pon boleh tahan gak. Hehe. Ok lah rakan, esok ade meeting. Kene tdo. Jumpa lagi nanti. Take care.


Xoxo,





No comments:

Post a Comment