Sunday 2 June 2013

hey all!!!

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia


how you doing fellas? actually, the best question will be, hows your weekend? huhu. Well, as for me, this week, was a busy week for me. [actually, next week will be, this week biase je.. =P].

this week, aku dengan sendirinya, bertemankan Mokda dan Raha go find some stuffs yg akan diperlukan for my coming engagement day. huhu. Syafiq kata, lame lagi, but for me, as i want everything get cleared earlier so tak de lah gopoh gapah nanti, so, aku pergi la survey² some places yang ade provide barang² untuk pertunangan ni. 

actually, aku beli barang aku yang sepatutnya belah lelaki bagi. since aku nk pilih sendiri, so, aku kena la beli sendiri. huwhuwhuw. and guess what, aku berjaya beli dengan jayanya.. hehehe.. =)) so happy.. =D

since my encik abang sebok di Segamat dengan tugasan beliau sebagai best man for his BF, so, aku pon sebokkan lagi diri aku dengan mengajak Mokda pusing² Pontian. Hasil tangkapan sangat memberangsangkan ye kawan². tak sangka btol harga kain lace semahal tu. huhu. jakun la katekan. then after berjaya mengabiskan duit dengan Mokda, aku bergegas pula pergi ke JB untuk minta khidmat nasihat sepupuku. and secara kebetulan, that Saturday was her birthday. so, ape lagi. celebrate ala² koboi je la.. since die pon kata die da 'TUA'. so no need that 'kind' of celebration lg. huhu. sades je tau!. hahaha.

dengan cousin sorang ni memang gila sikit. pusing² macam² tempat la. huhu. jenuh jugak. tapi berbaloi. kikiki. thanks dear. =) ok tak kennys tu? sian ko kan, penat² bawak aku pusing² tp tak selera makan. huhu. tak selera makan, tapi makan berjam2. sampai kennys mau tutup baru pandai nk balik. huhu. lame tak date kan. so, lot of things to catch up. :)

tak pasal², pkol 11 baru gerak balik rumah dari JB. huhu. sies penat la hari sabtu tu. Ahad plak, sesi mengemas rumah. hehe. puas berjalan sakan kan hari sabtu, hari ahad, kita duduk rumah je ye. actually, ni pon baru je siap kemas bilik. phew. what a weekend. best jugak. lame tak wat aktiviti² macam ni. hehe. selalu, kejap² je. curi² masa before keluar berjalan. kali ni, whole day. dengan ditemani Meemo, Fred, Kili dan Mojo. tak ketinggalan, baby yellow. huhu. best pulak!

eh, its already 11pm!!! so, gud nyte guys. XOXO!


curik dari FB si  hati


p/s/s : tahniah buat kawan² yang sudah bergelar suami/isteri minggu lalu. semoga berbahagia. ;)

No comments:

Post a Comment