Friday 1 June 2012

leganya tidak terkata



assalamualaikum dan salam 1Malaysia


hooray!!!! hepinya tidak terkata. rasa macam dah habis belajar dah! mana tak nya, azab present Projek Sarjama Muda 2 sudah lepas. huhu. alhamdulillah. semuanya berjalan lancar. cuma, projek aku je last minit tak mo gerak pulak. nasib baik aku sempat rakam video. huhu. jenuh jugak lah nak edit video. huhu. apa-apa pun, terima kasih kepada family aku yang sentiasa bagi sokongan and dorongan dari macam² segi. hehe. and cousin yang banyak kritik kelemahan tong sampah aku ni and tolong design kan mechanical part untuk tong sampah ni. haha. siapa lagi kalau bukan Raha! well, today is your birthday. Hepi Birthday cousin! God bless u. thanks so much ok!


My dearest family! with nenek! hehe.

HAPPY BIRTHDAY COUSIN!


projek aku ni simple je. aku buat tong sampah. tong sampah yang boleh asingkan sampah ikut jenis² sampahnya. hehe. yang buat aku cuak nak present ni bukannya apa, panel aku ni agak scary la since dia memang pakar buat² robot ni. huhu. tu yang cuak terlebih before ni. but alhamdulillah, dia tak banyak tanya soalan² pelik sangat. bersyukur giler la! terima kasih Tn Hj Muhamad Fauzi and Puan Siti Nora. bagi markah banyak sikit la! pleaseeeee.. ;)


tak lupa jugak nak say thanks kat Supervisor aku, En Reza Ezuan. hehe. maaf encik kalau saya selalu lawan cakap encik. huhu. saya gurau je. hehe. =P terima kasih sebab tak jenuh² cek proceeding paper saya yang merepek² tu. hehe. 


nak thanks jugak dekat kawan² (Leya, Ira, Rai, Abi, Yana, Umi, dll) yang sentiasa ada time aku perlukan. bila PIC burn, bila PIC takda, bila circuit tiba² tak function, bila tak paham coding and bila² masa lagi la. hehehe. sorry la kalau aku tak banyak bantu korang. aku tak reti. uhuhu. 

i will be missing these moments!


and finally thanks to my dear Syafiq Mahmood. erm, sebab ape ek? [fikir kejap =P] haha. sebab selalu hilangkan stress saya. sebab temankan saya ke sana ke mari cari and ambil barang, sebab selalu jadi driver saya, sebab bagi idea macam² nak jawab bila panel tanya, and bagi tunjuk ajar nak buat proceeding paper, slide, and video. huhu. [eh, awak pon kene terima kasih kat saya jugak tau! =P] hahaha. 

dont u dare to step out of my life. haha! =P
heee. gamba supervisor and panel tak snap la pulak. semalam after present pon lupa nak ambil gambar sebab sebok pujuk orang merajuk. huhu. ngada² betol kn?! =P and for those who help but not being stated here, maaf sangat². tapi ingat lah, hanya Allah yang mampu balas jasa korang semua. =)


and ini kat bawah ni ada la overview projek aku. haha. jangan nak gelak lebih². mechanical part memang agak serabut. tapi alhamdulillah. all is well. ;) sekarang, fokus on final! then, intern! hehehe. tak sabarnya nak habis. hehehe. please pray for my success. heee. till then readers. da~

♥ Smart Bin Robot ♥


GOOD LUCK IN FINAL GUYS!!!

2 comments:

  1. Taniahh syg. Contribution sy paling besar kannn...heheee..thanks to u too:)

    ReplyDelete
  2. wek!! perasan eh..=P contribution sy la plg besar dlm psm awk..plz put my name in ur thesis..=P hahaha

    ReplyDelete