Friday 25 May 2012

girls and assumptions


assalamualaikum dan salam 1Malaysia


ok. tajuk malam ni agak kelakar sikit sebab aku macam poyo² nak formal. haha. actually, aku tak nak cerita pasal girls sangat la. aku nak cerita pasal aku je. hehehe


let me start with; aku memang suka buat andaian sendiri. ye la, sape yang tak, kan? even 1st impression pon kira kita assume someone tu kan? huhu. selalunya orang yang suka assume ni, suka jump to conclusion. huhu. tapi aku kadang² je suka jump in to conclusion. aku cuma selalu try wat assumption yang kononnya 'andaian itulah yang terbaik untuk dirinya'.


ok girls! thats your first mistake! u cant just assumed it like that. please remember.

assumption KILLS!!

do follow them on your twitter huhu
(please click the picture for better view)

see! huhu. and thats is my mistake. aku selalu fikir kononnya buat keputusan yang terbaik untuk diri dia. but then, aku terlupa fikir yang terbaik untuk diri aku and untuk kebaikan bersama. huhu. kebaikan bersama. itu sangat² penting ye! kepentingan bersama tu means korang kena ambil kira pendapat si dia dan anda sendiri sebelum buat sesuatu keputusan tu. and ape jadi kalau anda tak buat semua tu? booom! perselisihan faham akan berlaku. 


huhu. sorry sayang. orang mintak maaf sangat². banyak sangat yang orang dah buat tanpa fikirkan untuk kebaikan kita bersama. and seriously, i really regret it!. but then, i kept doing the same mistakes. sorry. i really didnt meant it. kadang² tu terlupa. please dont get bored. huhu. 


we have a serious different character. and yet, we still can laugh, joke, and love each other. betul lah tu macam tweet kat atas tu. yang penting dalam hubungan adalah kesefahaman. and communication is the key of it all. thanks for everything and thanks for making me realize everything that i never been thinking before. huhu. 


apa² pun, yang penting bincang lah dahulu. pesanan lebih untuk diri sendiri. =P hehe. ok, da cukup panjang rasanya aku membebel. till then readers. chow!


lots ♥♥♥  =)


notakakiku :: u know its hard to get your attention... =P

No comments:

Post a Comment