Friday 18 May 2012

Penyakit

assalamualaikum dan salam 1Malaysia


nak kene mak hantar baru nak masuk kelas =P
di pagi jumaat yang hening ni, aku nak cerita sikit la tentang satu penyakit ni yang aku rasa akulah salah seorang penghidap nya. dan aku rasa ni penyakit aku je. [tak tau la kot2 ada geng dengan siapa2 kan] huhu

penyakit aku ialah dah sampai kelas, tapi takut nak masuk kelas sebab lambat. haaaaa. panjang kan nama sakit aku. [kau ada?] haha. aku memang suka sangat lambat ke kelas. aku takut lecture marah, tapi aku suka jugak lengah2. bila rasa dah lambat sangat nak masuk kelas, aku terus decide nak balik. tak jadi nak masuk kelas. hahahaha. terok betol perangai nye pun adoy! hahahaa

sama la macam kes pagi ni. bangun dah lambat, siap2 tambah lagi lambat, pikir nak pergi kelas ke tak tambah lagi lambat, sampai kelas tambah tambah la lagi lambatnya, sampai depan kelas, tak jadi masuk kelas. apa da! huuu.

ni mungkin penyakit kronik bila kita da semester akhir belajar kot. huhu. pada junior2, please don't try this at ur college @ university. huhu. bila da biasa buat macam tu, jadi habit plak. hahaha

so, sebelum berpisah i would like to wish

HAPPY TEACHERS DAY!

notakaku,

hayati hairudin

No comments:

Post a Comment