Friday 18 May 2012

New blog

assalamualaikum dan salam 1Malaysia

ok, da tak tau nk mulakan ayat. kalau dulu, bukan main lagi. ni bukan pasal cool blog ok! please take note! haha. kalau korg masih ingat lagi, dulu aku pernah jadi blogger picisan. huhu. ala, blogger poyo je dulu. [sekarang juga]. haha. aku menulis pon untuk diri aku. bukan untuk orang lain. =)

tak kisah lah pasal cerita dulu. yang penting, sekarang aku kembali menulis. heeee. and this is my new blog. agak messy lagi. almaklumlah, blogspot pon da berubah. jadi, rasa macam newbie jugak lah. banyak lagi yang kene belajar. but for the time being, aku cuma nak menulis saje. nak decorate2 blog, nanti lah. tunggu betol2 free. sekarang ni pon da tak cukup tangan nak buat kerja actually. huhu.

jadi hari ni, qoute of the day would be ::

let bygones be bygones
hope for a better life =)

forgive while u can



notakaku,

hayati hairudin

No comments:

Post a Comment