Wednesday 23 May 2012

stress!!!


assalamualaikum dan salam 1Malaysia

uwaaaaaaaa!!!

huargh~ sangat² stress la for these couple weeks. tak tau la kenapa. huhu. *seriusly shit* macam ada je yang tak kena. kalau korang tengok tweet² aku, mesti korang perasan aku dok complain je kn?!. huhu. kalau agak² aku senyap je tu, means aku tak de mood la tu. salah satu sebab aku stress is PSM!! dan stress akan tambah terok lagi bila fikirkan tentang panel PSM aku. uhuhuuhu. nasib baik En Reza nak tengok semuanya hari sabtu. kurang sikit stress aku. 


and malam ni pulak ada test. lagilah aku stress! [tapi aku boleh bersenang-lenang kat sini. huhu.]  ape mau jadi da! Ya Allah, tolonglah beri aku kekuatan untuk semua ini. ni test last before final exam. harap² test malam ni senang la. *blergh* nak senang tapi tak study. huh~ 


so korang, sila lah doakan aku ye untuk test malam ni. aku pon dah penat taip stress je ni. huhu. harap stress ni sampai malam ni je. =P

muka sedih mintak simpati. *pui* haha

notakakiku :: lawa la encik google hari ni. kihkihkih

No comments:

Post a Comment